» Hogyan lehet bejelentkezni, illetve regisztrálni?
A webáruházban böngészni korlátozás nélkül lehet, de vásárolni csak a bejelentkezett látogatók tudnak. Az oldal felső, középső részén látható a „bejelentkezés” gomb, erre kattintva jelenik meg az a panel, ahol az e-mail címét és a jelszót tudja beírni.
Ha még nincs felhasználói neve és jelszava, erről a panelről is elindíthatja a regisztrációt, vagy közvetlenül a „regisztráció” gombról. Az adatok rögzítéséhez szükséges mezőknél azt is látja, hogy melyeket kötelező kitöltenie. Ha ezek közül bármelyiket üresen hagyja, akkor figyelmeztető üzenetet kap.
A sikeres regisztrációról a megadott e-mail címre azonnal kap egy értesítést az aktiváló linkkel. Erre a linkre kattintva tudja aktiválni regisztrációját. Innentől kezdve a megadott e-mail címével és jelszavával be tud jelentkezni.
Ha elfelejti a jelszavát, a rendszer segít önnek. A bejelentkező-panelen látható "Elfelejtett jelszó" linkre kattintva a rendszer a megadott e-mail címre elküld egy új jelszót. Ezzel be tud lépni, majd ha kívánja, megváltoztathatja azt.
» Hogy tudok keresni az oldalon?
Termékeinket a bal oldalon található „Kategóriák” címszó alatt érheti el, vagy az oldal tetején, középen lévő „Termékeink” gombra kattintva. A termékek oldalán válogathat az akciós termékek és az újdonságot között, illetve az ott található szövegdobozba beírva, kifejezésre is kereshet. Lehetősége van továbbá a termékek neve és ára szerinti keresés beállítására.
» Vásárolni szeretnék, hogyan tehetem ezt meg?
A webáruház bármely részén, ahol a könyvek mellett megjelenik a kosár szimbólum, elkezdheti (vagy folytathatja) a vásárlást.
Ha az oldal tetején a kosárra viszi a kurzort, akkor legördül és láthatóvá válik a lista, hogy eddig milyen termékeket helyezett el a kosárban. Itt lehetősége van arra, hogy:
- megváltoztassa a megvásárolni kívánt termék példányszámát;
- "kivegye" a kosárból az adott tételt.
Ha olyan változtatást szeretne végrehajtani, amire nincs lehetőség - például egy termékből több példányt akar venni, mint amennyi a készletben van - hibaüzenet jelenik meg, ami eligazítja a további tennivalókról.
Erről az oldalról tetszés szerint visszatérhet a vásárlás folytatásához, vagy a vásárlást befejezve átléphet a "pénztárba". Itt láthatja a kosara tartalmát, a fizetendő összeget és a szállítási költséget.
Az átvétel módja: kiszállítással. Alapértelmezés szerint szállítási címként mindig a regisztráció során megadott cím jelenik meg, de ha ezt meg akarja változtatni, csak át kell írnia a szállítási címet.
Ugyanezen a panelen kell választania fizetési módot is. A fizetés történhet utánvéttel vagy bankkártyás fizetéssel.
A fizetési mód választásánál szintén hasonló a helyzet a szállítási módnál leírtakhoz. A bankkártyás fizetésről bövebben itt olvashat!
Számlázási címként alpértelmezésben mindig a regisztráció során megadott cím jelenik meg, vagy ha nem adta meg a regisztrációkor, akkor itt most kitöltheti az adatokat.
Mind a szállítási, mind a fizetési információk paneljén van lehetősége arra, hogy megjegyzést, észrevételt fűzzön vásárlásához - ez eljut a megrendelését kezelő munkatársunkhoz.
A megrendelés elküldése után a rendszer küld Önnek egy e-mailt, amely az adott rendelésre vonatkozó információkon túl néhány egyéb fontos adatot is tartalmaz. Egyrészt megkapja a megrendelése számát (amire esetleges reklamáció, érdeklődés stb. esetén hivatkozhat), illetve egy url-címet, amit a böngészőjének a címsorába írva bármikor láthatja rendelésének állapotát, a feldolgozás folyamatát.