Facebook

Kapcsolat

Well-Press Kft.
3527 Miskolc, Bajcsy-Zs. E. u. 15.

Tel: +36-46/612-466
E-mail: info@wellpress.hu

Nyitvatartás:
Hétfő: 8.00 - 16.00
Kedd: 8.00 - 16.00
Szerda: 8.00 - 16.00
Csütörtök: 8.00 - 16.00
Péntek: 8.00 - 14.00

Gyakori kérdések

» Hogyan lehet bejelentkezni, illetve regisztrálni?

A webáruházban böngészni korlátozás nélkül lehet, de vásárolni csak a bejelentkezett látogatók tudnak. Az oldal felső, középső részén látható a „bejelentkezés” gomb, erre kattintva jelenik meg az a panel, ahol az e-mail címét és a jelszót tudja beírni.

Ha még nincs felhasználói neve és jelszava, erről a panelről is elindíthatja a regisztrációt, vagy közvetlenül a „regisztráció” gombról. Az adatok rögzítéséhez szükséges mezőknél azt is látja, hogy melyeket kötelező kitöltenie. Ha ezek közül bármelyiket üresen hagyja, akkor figyelmeztető üzenetet kap.

A sikeres regisztrációról a megadott e-mail címre azonnal kap egy értesítést az aktiváló linkkel. Erre a linkre kattintva tudja aktiválni regisztrációját. Innentől kezdve a megadott e-mail címével és jelszavával be tud jelentkezni.

Ha elfelejti a jelszavát, a rendszer segít önnek. A bejelentkező-panelen látható "Elfelejtett jelszó" linkre kattintva a rendszer a megadott e-mail címre elküld egy új jelszót. Ezzel be tud lépni, majd ha kívánja, megváltoztathatja azt.

» Hogy tudok keresni az oldalon?

Termékeinket a bal oldalon található „Kategóriák” címszó alatt érheti el, vagy az oldal tetején, középen lévő „Termékeink” gombra kattintva. A termékek oldalán válogathat az akciós termékek és az újdonságot között, illetve az ott található szövegdobozba beírva, kifejezésre is kereshet. Lehetősége van továbbá a termékek neve és ára szerinti keresés beállítására.

» Vásárolni szeretnék, hogyan tehetem ezt meg?

A webáruház bármely részén, ahol a könyvek mellett megjelenik a kosár szimbólum, elkezdheti (vagy folytathatja) a vásárlást.

Ha az oldal tetején a kosárra viszi a kurzort, akkor legördül és láthatóvá válik a lista, hogy eddig milyen termékeket helyezett el a kosárban. Itt lehetősége van arra, hogy:

  • megváltoztassa a megvásárolni kívánt termék példányszámát;
  • "kivegye" a kosárból az adott tételt.

Ha olyan változtatást szeretne végrehajtani, amire nincs lehetőség - például egy termékből több példányt akar venni, mint amennyi a készletben van - hibaüzenet jelenik meg, ami eligazítja a további tennivalókról.

Erről az oldalról tetszés szerint visszatérhet a vásárlás folytatásához, vagy a vásárlást befejezve átléphet a "pénztárba". Itt láthatja a kosara tartalmát, a fizetendő összeget és a szállítási költséget.

Az átvétel módja: kiszállítással. Alapértelmezés szerint szállítási címként mindig a regisztráció során megadott cím jelenik meg, de ha ezt meg akarja változtatni, csak át kell írnia a szállítási címet.

Ugyanezen a panelen kell választania fizetési módot is. A fizetés történhet utánvéttel vagy bankkártyás fizetéssel.

A fizetési mód választásánál szintén hasonló a helyzet a szállítási módnál leírtakhoz. A bankkártyás fizetésről bövebben itt olvashat!

Számlázási címként alpértelmezésben mindig a regisztráció során megadott cím jelenik meg, vagy ha nem adta meg a regisztrációkor, akkor itt most kitöltheti az adatokat.

Mind a szállítási, mind a fizetési információk paneljén van lehetősége arra, hogy megjegyzést, észrevételt fűzzön vásárlásához - ez eljut a megrendelését kezelő munkatársunkhoz.

A megrendelés elküldése után a rendszer küld Önnek egy e-mailt, amely az adott rendelésre vonatkozó információkon túl néhány egyéb fontos adatot is tartalmaz. Egyrészt megkapja a megrendelése számát (amire esetleges reklamáció, érdeklődés stb. esetén hivatkozhat), illetve egy url-címet, amit a böngészőjének a címsorába írva bármikor láthatja rendelésének állapotát, a feldolgozás folyamatát.